Ansvarsforsikring

NYF har inngått en avtale med Storebrand på en gunstig ansvarsforsikring som er tilgjengelig for alle medlemmer.

Ved oppstart av yogastudio er det å tegne en ansvarsforsikring tilpasset virksomheten noe av det aller første man bør gjøre.

Dersom ditt studio skulle få ansvaret for skade på ting eller person ovenfor tredjepart, så kan dette får veldig store økonomiske konsekvenser for bedriftens og eventuelt den personlige økonomi. Alle bedrifter har en viss risiko for erstatningskrav og erstatningsansvar ovenfor andre. Derfor bør alle virksomheter ha ansvarsforsikring, uansett bransje.

Dekningen dere får igjennom Storebrand dekker både produktansvar (ting) og bedriftsansvar/skade.

Har du en forsikring fra før i et annet forsikringsselskap, men ønsker å benytte forbundets tilbud, kan Storebrand bistå i overføringen.

Avtalens innhold:

• Pris ansvarforsikring; kr. 750 pr. år. Det er over 35 % rabatt for medlemmer i Norsk Yogalærerforbund.

• Egenandel kr. 6000 (det er 40 % rabatt for våre medlemmer i forhold til normal laveste egenandel som er kr. 10 000)

• Dekning på NOK 10 000 000 er standard dekning og gir mer enn nok trygghet.

Vil du benytte deg av den gunstige ansvarsforsikringen? Send til post@yogaforbundet.no med følgende informasjon:

1. Navn og org. nummer på bedriften/enkeltmannsforetaket.

2. Navn, e-post og tlf. nummer til kontaktpersonen i det aktuelle AS-et eller ENK.

Vi videreformidler kontaktinformasjonen din til vår representant for Storebrand som tar kontakt med deg for å få i gang avtalen.

Forsikringen vil først gjelde fra august 2021.