Image by Erik Brolin

Hjertelig velkommen som medlem!

Medlemsskap i Norsk Yogalærerforbund er tilgjengelig for alle yogalærere med dokumentert yogalærerutdanning på minimum 200 timer - uansett yogatradisjon.  Vi ønsker alle yogalærere som tilfredsstiller dette minimumskravet velkommen til Norsk Yogalærerforbund.

For å bli medlem fyller du ut skjemaet under og klikker 'Meld deg inn'.

Medlemsfordeler:

• Mulighet for å synliggjøre ditt yogatilbud gjennom våre medlemsoversikt.

• Møte andre yogalærere som brenner for det samme som deg og utveksle erfaringer via vår lukkede facebookgruppe.

• Nettverksbygging og hjelpe hverandre og bidra med hverandres kunnskap og kompetanse. Norsk Yogalærerforbund har startet "Alene på matta" - en innholdshub med ressurser yogalærere kan ha behov for.

• Forbundet arrangerer årlig årsmøte som også har et faglig innhold.

• Det sendes nyhetsbrev om hva som skjer i forbundet og blant medlemmene.

• Tilbud om medlemsskap i SMB Norge og forsikringsordning med rabatt

• Mobilt bredbånd med rabatt

• Forbundet er «yogabransjens» talerør  i forhold til myndigheter og media.

Fra og med 2022 har vi nye typer medlemsskap: ​

Fra og med 1.1.2022 går vi over til en tredelt medlemsløsning, hvor du kan være velge om du ønsker å være grunnmedlem (kr 500,-), medlem med tilknytning til SMB Norge (kr 900,-) eller forsikret medlem med tilknytning til SMB Norge (kr 1400,-)

Nå er medlemskapet rabattert ut 2022. For resten av året betaler du derfor henholdsvis 250,-, 650,- eller 1150,-

Medlemskap i Norsk Yogalærerforbund med tilknytning til SMB og forsikring (kr 1400,-) passer deg som utøver yogalæreryrket aktivt, enten i eget studio eller innleid hos andre. I dette nivået vil du både dra nytte av medlemsfordeler i SMB Norge, bidra til vårt politiske påvirkningsarbeid og selv være dekket av ansvarsforsikringen.

Medlemskap i Norsk Yogalærerforbund med tilknytning til SMB uten forsikring (kr 900,-) passer deg som ønsker å bidra til det politiske påvirkningsarbeidet, men enten ikke underviser aktivt selv, eller er dekket via arbeidsgivers ansvarsforsikring (f.eks. ansatt i et studio med forsikring inkludert).

Grunnmedlemskap i Norsk Yogalærerforbund (kr 500,-) passer deg som ikke underviser (evt. er pensjonist) og ønsker å støtte forbundet, men ikke det politiske påvirkningsarbeidet.

Kontingenten til Norsk Yogalærerforbund og SMB Norge er fradragsberettiget, mens andelen som går til forsikring (kr 500,-) ikke er fradragsberettiget. Merk at dersom du er medlem og betaler kontingent i flere foreninger og organisasjoner er det et tak på beløpet.

Innmelding skjer ved at du fyller ut og sender inn skjema nedenfor.

Du vil høre fra oss innen kort tid.